2007年5月8日 星期二

一套好鍾意既電視劇(衝上雲霄)

無線劇集台衝上雲霄
5月8日起 逢星期一至五 晚上8:00 播映

故事大綱
舊 機 場 區 是 故 事 主 人 翁 唐 亦 琛 小 時 成 長 的 地 方 , 每 天 在 頭 頂 上 掠 過 的 飛 機 讓 亦 琛 深 深 地 迷 戀 上 。 其 後 , 因 父 母 性 格 不 合 , 母 親 忽 然 離 家 遠 走 他 方 , 令 亦 琛 一 直 存 在 一 個 心 願 , 就 是 有 一 天 能 親 自 駕 著 飛 機 , 將 母 親 接 回 來 一 家 團 圓 。 家 庭 的 背 景 令 本 來 已 乖 巧 聰 明 的 亦 琛 更 加 生 性 自 律 , 小 小 年 紀 已 懂 得 反 過 來 照 顧 父 親 。 沿 著 心 願 一 步 一 步 的 努 力 , 亦 琛 終 於 真 的 成 為 飛 機 師 。


2 則留言:

  1. 套戲好好睇架..嗰時迷到剪埋(吳鎮宇)個頭囉..正呀

    回覆刪除
  2. 其實個陣返工都見到好多(飛機頭) 個陣係一個熱潮~就算現在重做~我都係集集追

    回覆刪除