2007年10月9日 星期二

舊曆八月廿七(生日飯)

呢餐係舊同事同我一齊補番的生日飯
有9位成員(一家人了)
有魚魚(女婿)~Jac(奶奶/姑奶奶)~我(家嫂)~坦坦(女婿)
Fiona(家嫂)~柚子(家嫂)~奸商(愛妃)~阿松(保母)~阿鬼門(表姑仔)
重玩到十二點幾多走~哈哈~差D冇車坐回家
已相約好十月最後一個星期再黎多次
呢次係提早幫Fiona攪生日


上面呢幾隻南瓜係阿欣既生日禮物













2 則留言:

  1. 我都有一年收過好多halloween野做生日禮物呀~我係halloween生日架~^0^

    回覆刪除
  2. @@!!我地地有想過halloween出黎玩但今年好難 前我地又會再出黎食飯

    回覆刪除