2008年3月10日 星期一

放毒先

我只可以二選一!!要邊隻好~70-200mm有4 隻又要邊隻好=口=
定係平平買住55-250玩好呢~有冇人講比我知要邊隻好


 


EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS







 


EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
這是一支專為使用EF-S鏡頭接環的佳能數碼單鏡反光相機而設的輕巧遠攝變焦鏡頭,焦距相等於135格式的88-400mm。配備了全新設計小巧光學影像穩定器,能提供4級快門防震和自動辨識一般拍攝或搖鏡拍攝。
鏡頭採用10組12片鏡片設計及一片UD超低色散鏡片 ,大大減少色散。鏡頭最近對焦距離僅1.1米,放大率達0.31x ﹔高速CPU及更先進的自動對焦演算法能提供高速自動對焦。鏡頭亦備有圓型光圈葉及優化鏡頭鍍膜。


EF 70-200mm f/4L IS USM










EF 70-200mm f/4L IS USM
EF 70-200mm f/4L IS USM是一支備有光學影像穩定器的輕巧高質素遠攝變焦鏡頭,能帶來猶如將快門速度提升4級的穩定效果,有效減輕相機震動。是追求富強烈對比、高解像度影像的專業攝影師及業餘攝影愛好者的最佳選擇。鏡頭以一片螢石和兩片UD鏡片有效消除的色差問題,確保在所有焦距都能保持最高的影像質素。鏡片塗膜亦為數碼相機作出優化,減少眩光及鬼影現像。鏡頭備有防塵防水滴設計,能應付嚴峻的戶外拍攝場合。


3 則留言:

  1. EF 70-200mm f/4L IS USM , 幾好咁喎
    [版主回覆03/11/2008 03:15:00]佢有4隻架=3= 4眼都好似有買!!!唔知佢買左邊隻

    回覆刪除
  2. EF 70-200mm f/4L IS USM←我用緊.....輕、有IS、價錢中等 !




     
    f/2.8L IS USM對妳來講...... 太重 !
     
    [版主回覆03/11/2008 11:04:00]我就怕重=3=!! 小寶寶所以成日比我留係家!! 好我信你~出糧就去買豉油

    回覆刪除
  3. 我依家會買EF鏡頭, EF 70-200mm f/4L IS USM好......正
    [版主回覆08/03/2008 12:23:00]我現在用緊用真係好正 好好用

    回覆刪除