2010年11月22日 星期一

我的衣車

由於近來小主見到好多朋友仔都開始自己車野
在同媽媽傾左好耐佢都話唔好買住睇定D先~
點知媽媽朋友送來一部二手衣車勝家衣車!@@
佢同我講咁岩執屋見擺左係道好耐冇用過~
聽見我想買衣車所以送左比我地~3~
由於小主太耐冇用過衣車~有D唔明佢點用=口="
要花D時間學習下先得啦~



9 則留言:

  1. 小主妳好~! 見到妳呢張相,真係好懷念 。 我記得中學時爸爸買咗呢部勝家衣車俾我 , 當時除咗家政堂要用, 在家可以車好多物品, 咕臣、被套、補衫補褲,窗簾、袋.....好多好多... 好好用架!到宜家都仲用得, 差不多20年啦 ! 希望妳都鍾意佢啦!
    [版主回覆11/24/2010 00:00:00]C家好掛住你呀 因為冇左說明書都上網找過下~ d人話佢係萬能 除左細個陣用過衣車之後都好多年未用過~ 真係要摸番排先知點用 送衣車比我個人佢連埋張單比左我~ 一睇 佢已經買左18年 但重用得~勁正

    回覆刪除
  2. 小主原來你咁叻識得車衫我嘅!
    [版主回覆11/24/2010 00:03:00]-3- 我中學陣有上堂學過車野~ 畢業之後都未玩過~ e+有番衣車都要摸一排先~ 車番d 袋呀個d 易d既野=3=

    回覆刪除
  3. 我都係用勝家架 ~ 之前唔見左個腳踏配過個, 跟住又搵返=.=
    [版主回覆11/24/2010 00:06:00]媽媽話勝家係最好用(舊個批)~"~ 我小時媽媽係家車野陣都係用勝家-.-" e+ 我最想搵係說明書-.-~唔係好明d 1 2 3 4 有咩用~3~

    回覆刪除
  4. 好呀, 快D練車, 等住睇你D作品. 有時間影下佢側面, 企佢左面影, 睇下佢係咪直壓靴杆.
    [版主回覆11/24/2010 00:08:00]@@搵日得閒d 影埋佢d配件~ 佢比左個盒仔野入面有隻靴唔知有咩用~ 媽話好似係習骨用=v="

    回覆刪除
  5. 你好, 請問你決定要點樣交收呢?

    回覆刪除
  6. 1234係咪疏密?
    細個阿媽係用工廠一座座地o個d
    [版主回覆11/24/2010 12:24:00]我媽都係咁估=3=" 媽係我細陣都係用工業用一座座個d=口=" 搵日去大屋睇下找唔找得番=口=找到影比你睇

    回覆刪除
  7. 以前既勝家係唔錯 , e+ 就麻麻 . 你架衣車依正面 , 由左講起 ,
    1.       針對上的小圓圓是控制面線鬆緊 ,
    2.       黑色面板上左邊推扞是控制人字線闊度 , 左面最窄 = 直線 , 右面最闊 .
    3.       跟住是控制針位置 , 左 , 中 , 右 .
    4.       車花線跡 , 好似包括 button hole.
    5.       右面大圓圓是調校線跡疏密 .
     
    車頂上幾粒金屬物體是輔助上底線的 .
    [版主回覆11/24/2010 12:26:00]>口<謝謝你呀~ 我真係好笨的說~ 一陣影埋隻靴先

    回覆刪除
  8. 唔記得左, 大圓圓內的小圓圓, 有U字的, 是倒針,
    用法 - 向內按, 即退後車.
    [版主回覆11/24/2010 13:58:00]^ 謝謝你呀~ 幫了小主很多~

    回覆刪除
  9. 免費小遊戲 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除