2018年6月7日 星期四

【夏日不流汗特輯 - 鎮江肴肉 (不用魚膠粉)】

最近天氣很悶熱 心想做個凍食
話說廚房溫度本來就偏高 咁熱真係唔想開爐
又因為夏天悶熱關係 常常無胃口
所以今天這篇是要來做 夏日不流汗料理 - - - 鎮 江 肴 肉 !!!
就利用美的智能高速鍋MY-SS5033做料理,唔洗睇火,慳火
慳功夫。
最緊要唔洗整到身水身汗
最適合現在咁悶熱既天氣
夏天~ 要清爽才好下飯 XD

材料 :
1.
急凍咸豬手   1隻
薑片     數塊
蔥   1 條
2.
胡椒粉  適量
乾蔥 1茶匙
花椒  1茶匙
八角   2粒
薑片     數塊
水  500ml

3.
魚露   1茶匙
鹽       1/2茶匙
紹興酒    1湯匙

1.  先用薑片、蔥和咸豬手先出水15分鐘,沖水洗乾淨。
2.  高速鍋放入水,加入薑片、乾蔥、八角、花椒、胡椒粉,再放入豬手。
3.  高速鍋,較至煲湯,壓力用 5。等30分鍾後。焗多15分鍾後排氣開蓋。


4.  取出豬手放涼備用
5.  先把豬手切一直線,把豬皮剖開,放在盒底。皮的面向下。
6.  用刀起肉切片狀,平鋪在皮上面
7.  煲豬手用的湯,撇油後,最後加入魚露、紹興酒、鹽拌勻後再慢慢淋上肉片上
8.  放進雪櫃雪1小時便會凝結。
 
註 : 一般做肴肉都用上4-5個鐘先可以煲腍豬手。利用高速鍋可以不用看火,亦不伯水份流失。大大減低時間。又可以多出時間出來處理其它事。


☆☆☆☆☆☆☆☆
任何查詢,合作邀稿,活動等等可以聯絡:
E-Mail ☆ rimaklife@gmail.com
Blog ☆ http://crklife.blogspot.hk
FaceBook ☆ www.facebook.com/Cammy.Kitchen.hk
YouTube ☆ https://www.youtube.com/channel/UCSDqcVhu_xjhbmbA1V9FxUg


#Mideahk #夏日不流汗料理 #MY-SS5033 #美的智能高速鍋 #好好用 #夏天煮食好幫手



沒有留言:

張貼留言