2009年11月28日 星期六

糖粉!?糖霜!?

話說早前去買糖粉~入到店子~我就搵糖粉~
由於搵唔到就問店入面既人~店員就同我講
粉糖同糖霜係同一樣野~當時我就呆了
之後我就答~兩樣野黎架喎~
店員就問資深店員(導師)
導師:小姐糖粉同糖霜係同一樣野
 我:明明係兩樣野
導師:你都係整曲奇者冇分份別架
 我:都話兩樣野唔同
導師:小姐你識唔識架!糖粉同糖霜係同一樣野黎!
 我:咁點解出面要將呢兩樣野分開賣?
導師:佢想搵你笨要你地買多樣野者!
 我:但明明糖粉成份得”糖”糖霜成份會有粟粉既?
導師:.....
 我:算你都係幫我唔到!
導師:等我上網查下!再打電話通知番你

糖粉Caster suger 成份是糖only, 是幼砂糖.
糖霜Icing sugar 成份是糖及粟粉


糖粉 = Caster Sugar

糖粉:不可以用來係用來裝飾,因為它不夠幼細,
但可以用來做蛋糕,做蛋糕時就會比較砂糖容易溶。 

*糖粉:大多數用來加入蛋白做裝飾糖霜(行語叫[馬拎])。




糖霜 = Icing Sugar

糖霜:似粉狀的糖,為潔白的粉末狀,糖顆粒非常幼細,同時有約 3~10% 左右的澱粉填充物(一般為玉米澱粉),做為防潮及防止糖粒糾結的作用。

*糖霜:大多用來裝飾蛋糕面的("西"上去的那種)。

總括來說,
糖粉比普通白砂糖幼細,
糖霜就比糖粉更加幼細。


2 則留言:

  1. good
    [版主回覆09/24/2012 22:26:18]其實好多人都唔識分=3=

    回覆刪除
  2. 我想問下...糖霜用黎裝飾..但點解又要用防潮糖霜裝飾..糖霜都可以防潮啦??
    仲想問我見過有d食譜整曲奇...用糖霜..但仲要加栗粉...咁咪會好多澱粉填充物囉??
    [版主回覆05/16/2013 23:19:07]防潮糖霜一般只作裝飾用途,較難溶,所以若做曲奇最好用返糖霜

    回覆刪除