2007年5月6日 星期日

兩者的決擇



由於本人一直用開DC想轉用單鏡機~
係咁多者機入面本人選擇左C仔既400D同N仔既D40X
但我唔知買選隻好~因為兩者都好多人用/唔鍾意
聽左好多唔同意見~所以唔知點好>.<
又有人話"如果買C仔的不如等多排,好快會出新機"
點好呢~點好呢....................................


5 則留言:

  1. 謝謝你來我的blog留言! 下星期日去影相嗎?我都會去看看高道肥和阿牛甩尾,好有heart的!

    回覆刪除
  2. 我星期六,日都要去~!我去幫 邦打氣

    回覆刪除
  3. 我買左6枝鏡頭加SB800閃了...呵

    回覆刪除
  4. 呀~~魔鬼呀 我咩都未買架~我岩岩向朋友借左CANON 300D 玩

    回覆刪除
  5. 買nikon吧...:p 同埋想買機就唔好等機喇.. d相機日日新..你追唔到架

    回覆刪除