2014年4月28日 星期一

全新! 吉百利牛奶朱古力「爆脆系列」

全新! 吉百利牛奶朱古力「爆脆系列」  
兩款超級驚喜組合 爆趣指數爆哂燈

20144月.香港】自從上年吉百利將你估都估唔到嘅Jelly Beans、蜜糖脆脆同爆炸糖加入香滑嘅牛奶朱古力,創製出吉百利牛奶朱古力「爆脆系列」。吉百利粉絲們試完之後好評如潮,一直引頸以待再有刺激味蕾嘅新驚喜。吉百利團隊為左答謝大家嘅支持,再次發揮無限創意,務求將爆趣指數提升到爆哂燈境界!
 
將軟硬口感共冶一爐 --「香蕉軟糖+香脆花生「棉花糖+紅莓脆脆」
在吉百利創意工場,我們日以繼夜鑽研,務求尋找最絕配嘅新口味配方。經過無數爆趣味覺測試,成功鎖定「香蕉軟糖+香脆花生「棉花糖+紅莓脆脆」兩個非一般軟硬組合。
 
當煙韌嘅香蕉軟糖碰上香脆花生、軟綿綿嘅棉花糖混合紅莓脆脆,一軟一硬,口感既軟糯又有咬口;再加埋百分百香滑美味嘅吉百利牛奶朱古力,未食都知有幾吸引。而且
吉百利仲採用咗得意嘅朱古力模,令到每一粒朱古力嘅內涵以不同形狀示人,勢要由內至外為大家帶來意想不到嘅爆趣滋味,將開心再次升級!
 
隨時隨地帶俾你爆趣一刻
當頭腦閉塞想鬆一鬆,又或者見到身邊嘅同事/朋友悶悶地,一齊分享由吉百利牛奶朱古力「爆脆系列」帶給你的爆趣時刻! 
 
吉百利牛奶朱古力「爆脆系列」50g的建議零售價為HK$11.90,現於各大超級市場及便利店有售。
 

沒有留言:

張貼留言